Wednesday 24 October 2012

colorful love




losing him was blue like I've never know
missing him was dark grey, all alone
forgetting him was like trying to know somebody you never met
but loving him was red

fall in love with this song when first listen^^
taylor swift


窝在宿舍一天了
打扫房间 洗衣服  看戏 上网
当然还有assignment!!
很难做的东西@@
偏偏还选到难以理解的part@@
惨啊~~~~
还有还有还是没有做到tutorial
真的是厚....够懒的><

前几天我家阿嫲居然在十一点多打给我

吓到~~~~还以为出什么事><
才想到很久没打回家了
阿嫲一定是想我了
问我几时回家
呜呜呜~~~~
~泪崩~
害我好想回家T.T
不过还是要忍~~
阿嫲 就乖乖在家等我噢xD
你可爱的孙女要努力读书了xDxDxD
~~LOL~~


stay beside you
enough ady




No comments :

Post a Comment